22.8.2011

Amigurumeja

Nyt piti vaihteeksi laittaa ompelukone tauolle ja ottaa virkkuukoukku käteen. Vaihtelu virkistää. Oon pitkään ettiny netistä jotain nättiä amigurumi-ohjetta ja eilen sen löysin! :) Piti heti koittaa, tuleeko siitä mun tekemänä yhtä söpö, kun ohjeen kuvassa ja mun mielestä onnistui kyllä hyvin. Ohjeen pupuun löysin täältä.



























Pitää vielä tehdä tyttöpupu tälle seuraksi, kunhan ehtii...

Nämä pari amigurumia virkkasin kesän mittaan. Kilpikonna on Mia Bengtssonin kirjasta ja mustekala muutamasta eri ohjeesta ja osittain omasta päästä.



















Pian alkaa olla turvasilmät loppu.. Pitänee tilata niitä uusi satsi, niin saa virkata lisää näitä elukoita. Näitä on niin hauska tehdä, kun tulee valmista nopeasti. Tosin siihen osien yhdistelemiseen meneekin kyllä aikaa.

Mukavaa viikkoa kaikille!

5 kommenttia:

  1. Kyllä oli veikeen söpö pupu !

    Mistä taas keksi uusia hahmoja !

    Äiskä

    VastaaPoista
  2. Olipa suloinen pupu!!! :) Tee sille äkkiä kaveri! :) -maire

    VastaaPoista
  3. Voi ie kun osaa olla nuokin hienoja! :) Kyllä jotkut osaa...

    VastaaPoista
  4. Ihana amigurumeja, erityisesti tuo pupu :) Mun pitää oikeen miettiä, että mitä mä sulta tilaisin Oonalle joululahjaksi <3

    Ps. Sullon ihana blogi :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos Maria, Maija ja Outi. :) Mä oon kans jo alkanu miettiä joululahjoja ja -kortteja. Ajattelin, että josko sitä ois kerrankin ajoissa (varsinkin niiden korttien kanssa), niin ei tarvis sitten joulukuun tokalla viikolla niitä häthätää väkertää.

    VastaaPoista